keskiviikko 4. joulukuuta 2013

Joulumusiikkia...

Joulumusiikista nautitaan nyt täysillä kotona, töissä, autolla ajaessa ja jopa nukkuessakin...;)
 Kuuntelen usein Spotifystä musiikkia illalla sänkyyn mennessä ja niinhän siinä yleensä sitten käy, että akka nukkuu ja hoosiannat raikaa isännän tullessa hetkeä myöhemmin sänkyyn perässä...;)





Joululauluissa on paljon vanhoja rakkaita mutta uudemmista yksi minua eniten sykähdyttävä on tämä Jarkko Aholan laulama Mielenrauhaa.

Tässä siis teillekkin kyseinen biisi kuunteluun...

Johanna

8 kommenttia:

  1. Mä oon kans kuunnellu näiden hevareiden joulumusiikkia :)

    VastaaPoista
  2. Spotify on kyllä kiva keksintö. Itse olen ladannut sinne erilaisia jouluisia soittolistoja: lapsille, rauhallisempaa, popimpaa, raskasta ym.

    VastaaPoista
  3. Tää on hyvä! Mun oli ihan pakko ostaa tää cd ittelle, eihän joulumusiikkia voi olla koskaa liikaa ;)

    VastaaPoista
  4. Täällä myös joululaulut raikaa sekä radiosta että omasta suusta :) Joululaulut kyllä kuuluvat niin jouluun. Hyvää itsenäisyyspäivää Johanna!

    VastaaPoista
  5. Oikein kylmät väreet menevät tämän laulun aikana. Niin upea se on. Tykkään Aholan laulamasta Sylvian joululaulu -versiostakin.

    VastaaPoista
  6. Tykkäsin Mielenrauhan laulusta ! Kiitos kauniista blogistasi

    VastaaPoista